2013. január 4.

Erdei gyümölcsös csokihab

Banános cupcake-et terveztem mára, és a hétvégén még 
össze is fogom hozni, de ez a recept,amit tegnap találtam
az e havi Praktikában, annyira piszkálta a fantáziámat,hogy
ezzel kezdtem.Mert annyira primitíven egyszerű, hogy az már
szinte zavarba ejtő:)De az a durva, hogy ennek ellenére 
brutálisan finom!!!Sőőőt, a krém annyira jó állagú,
hogy cupcake frosting-ként is le fogom tesztelni!

Elkészítés:
1. A csokit gőz fölött fél dl tejszínnel felolvasztjuk, majd hagyjuk
kihűlni.
2. A maradék tejszínt kemény habbá verjük.(én cukrot sem raktam
bele,mert a csokikrém bőven édes.)
3.A felvert habot a kihűlt csokikrémhez keverjük, habverővel 
óvatosan összeforgatjuk.
4. Az erdei gyümölccsel rétegezve pohárba rakjuk, tetejére mehet
egy szem gyümi meg egy kis csoki,reszelék,vagy nálam pasztilla.

3 megjegyzés:

  1. Ez nagyon guszta! A blogod pedig különösen tetszik!
    További sok sikert! :)))

    VálaszTörlés
  2. Szia Anna!!!!Nagyon köszönöm!!!!!

    VálaszTörlés
  3. húúúú, ez nagyon guszti és milyen egyszerű :)

    VálaszTörlés