2013. szeptember 27.

Citromos-kókuszos kekszgolyó

Ma valahogy nem volt kedvem bekapcsolni a sütőt, pedig 
az időjárás bőven engedte volna, hogy kicsit bemelegítsek
a konyhában. Úgyhogy csak szétnéztem a spájz polcon, 
és összekutyultam ezt-azt, amit ott találtam.Valahogy 
mostanában rá vagyok kattanva a citromos sütikre, megint
a tesókámtól kapott lemon curd ihletett meg, ami kókusszal
igazán ütős párost alkot. Amolyan váratlan meglepetés, ahogy
az édes csokiburok alatt ez a frissítő, savanykás belső fogadja
a falánk látogatót!


Elkészítés:

Na,ezt nem kell ragozni: a csoki kivételével mindent 
összegyúrunk,diónyi golyókat formázunk, 
majd olvasztott csokiba mártjuk őket!

5 megjegyzés:

  1. hmmmm nagyon kis csinik,meg is csinalnam hnap csak epp lemon curdom nincs :)

    VálaszTörlés
  2. hmmmm nagyon kis csinik,meg is csinalnam hnap csak epp lemon curdom nincs :)

    VálaszTörlés
  3. Ildó, a lemon curdot lehet valamivel helyettesíteni? Egyáltalán ezt lehet itthon kapni? :)

    VálaszTörlés
  4. Szandra,valami lekvárral simán helyettesíthető,mert szerintem itthon nincs:(

    VálaszTörlés
  5. Köszi a választ. Akkor azt hiszem kénytelen leszek citromos lekvárt gyártani :D

    VálaszTörlés