2012. október 19.

Earl Grey cupcake

Akárhány alkalommal megsütöm az Earl Grey cupcake-et,
mindig rádöbbenek, hogy ez az egyik és örök legnagyobb 
kedvencem! Rajongásom még anno a Humminbird-ben kezdődött,
ahol is ez volt az egyik Daily Special-ünk,vagyis minden héten egy 
adott napon sütöttük csak,amolyan "Limited Editon"-ként.
Na,én akkor szerettem bele,de olyannyira, hogyha aznap nem 
dolgoztam, akkor a kolléganőim egy  2 dl-es papírpoharat
tömtek tele a csodás teás frostinggal, és másnap ott várt a hűtőben
az elfogyaszthatatlan mennyiség:) De még a frostingos műanyag 
konténer is úgy volt felcimkézve, hogy  "iLDó kedvence":)))
Hát szóval nem ragozom, ezt meg kell sütni!!!!!!!!!!!!!!

Elkészítés:
1. A cukrot a vajjal kikeverem kézimixerrel.
2. Mehet hozzá a tojás és a vanília.
3. Ezután minden por állagú: sütőpor és liszt,és csipet só.
4.Végül a tej,benne a jó erős teával.
5.Most 200 fokon sütöttem 13 percig,és tökéletes lett!!!!
1. Kikeverem a tojásfehérjét a porcukorral, a juharsziruppal,
és most a víz helyett használt evőkanál teával.
2. Gőz fölött mixelem olyan 7-10 percig,amíg kemény 
habbá nem válik.
3. Most vaj nélkül használtam,kicsit inkább
máz jelleggel,így pár óra alatt roppanós
cukormázzá kötött a tetején.

11 megjegyzés:

  1. Nagyon-nagyon tetszik! Felírtam az elkészítendők közé :)

    VálaszTörlés
  2. Jajjj de szeretem ezt én is!!!!!Hiába, nemcsak a kávés, a teás cupcake is nyerő!!!És az a máz!!Jajjj, de szép!

    VálaszTörlés
  3. Süssétek,Csajok!Hideg,téli estéken az igazi!Már csak egy kandalló kellene hozzá:)

    VálaszTörlés
  4. és mennyire van earl grey íze? mert állati jól hangzik, de soha nem tudom elképzelni, hogy teaíze van:)

    VálaszTörlés
  5. Én is felvettem a listámra. Tényleg szép a máz is!

    VálaszTörlés
  6. Ezt nekem is ki kell próbálnom.. Isteni lehet... :) És a bögre honnan?? Kell ilyen, beleszerettem.. :)

    VálaszTörlés
  7. Hihi,azt szülinapomra kaptam egy barátnőmtől:)

    VálaszTörlés
  8. Biztos nagyon hülye kérdés, de még kezdő vagyok ilyen téren, úgyhogy bocsánat... De mi a különbség a muffin és a cupcake között? Más sütőformában kell sütni? Egyébként nagyon tetszik a recept és mindenképp ki akarom próbálni! :)

    VálaszTörlés
  9. Szia Kamilla!Nézd csak, ebben a bejegyzésben feszegetem ezt a kérdést: http://tundersuti.blogspot.hu/2012/09/kavebomba.html

    És a sütéshez sok sikert!:)

    VálaszTörlés