2013. június 19.

Currys-metélőhagymás keksz

A. hetek óta kocsit készül venni...már én is szakértő 
lettem Hondából,Toyotából, hibridekből, mert napi szintű
program szörfözni a neten egy fél órát, hogy hátha valahol
felbukkant egy eladó fehér Insight.
Na, ez nem is fehér, meg nem is Insight, de gondoltam 
ha már mostanság minden a kocsikról szól, akkor az
aktuális "hónapfordulós" ajándéknak is illeszkednie kell
ebbe a miliőbe.Meg szerencsére az ilyen típusú 
autókban még mindig én vagyok a szakértő kettőnk közül :D

 
 
Elkészítés:
1.Mindent összegyúrunk, tejfölből csak annyit,hogy szépen
összeálljon a tészta.
2. Lisztezett deszkán 3 mm vastagra nyújtjuk, vágjuk vagy
szaggatjuk, esetleg sajttal is megszórjuk.
3. Sütőpapíron, előmelegített sütőben ( 180 fok) 10- 12
percig sütjük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése