2013. október 17.

Zserbógolyó

Én ezt a golyógyártást már régebben felfedeztem magamnak, 
de most tesókám is rákattant a témára, úgyhogy dobáljuk át 
egymásnak félóránként a jobbnál jobb recepteket!
Ezt is tőle kaptam, náluk nagy sikere volt, hát mit
mondjak, nálunk is! Akkora, hogy holnap ismét görgetek 
valami finomat, majd figyeljetek... :)



Elkészítés:
1. A kekszet a darált dióval összevegyítjük, és annyi 
sárgabarack  lekvárt adunk hozzá,hogy jól gyúrható 
masszát kapjunk.Én még egy csepp rumaromát
 is tettem hozzá, nem árt meg neki!
2. Teáskanálnyi golyókat formálunk belőle, amit egy fél óra
 hűtés után olvasztott csokiba mártunk.Én fogpiszkáló 
segítségével mártogattam.
Ezt néha benne is hagyom, most éppen nem.
3. Még mielőtt megdermed a csoki, megszórjuk egy
 kis tortadarával vagy darált dióval. 
4. Kb.1 órára  hűtőbe tesszük, aztán már lehet  is nassolni !


2 megjegyzés: