2014. február 17.

Chilis-petrezselymes keksz

Amikor Jamie-t nézünk, és azt látjuk,hogy 3-4 chili paprikát
beleaprít egy kajába,az előtt mindig értetlenül állok.Mi jöhet
létre abból????Valószínűleg a sárkányok kedvenc eledele,
amitől remekül tudnak tüzet hányni...Aztán a napokban
megfejtettük a nagy kérdést, mert  rátaláltunk arra a chili
paprikára, amiből én is bátran beletennék ennyit egy kajába, 
mert egyáltalán nem erős, csak finoman aromás, icipicit 
csípős.Az ő ünneplésére jött létre ez a keksz! :)


Elkészítés:
1. Minden hozzávalót összegyúrunk.
2. A kapott tésztát fél órára hűtőbe tesszük pihenni.
3. Lisztezett deszkán 4-5 mm vastagra nyújtjuk, 
tetszőleges formára szaggatjuk.
4. Sütőpapíros tepsiben sütjük őket, 180 fokon 10 percig.
5. Ez egy kis adag, nekem 20 db keksz lett belőle.

1 megjegyzés:

  1. Pont ilyen chilit szoktam én is használni, levesekbe szoktam egy felet beletenni.:)

    VálaszTörlés