2014. február 17.

Epres brownie

Tegnap kaptam egy doboz epret, és bármennyire próbáltam
meggyőzni magam,hogy nem savanyú és harsogóan kemény, 
nem sikerült. Hiába na, ez még nem az eper  ideje, hagyjuk
 még szegényt érni néhány hónapig! Viszont semmiféle 
éretlen gyümölcsöt nem szabad veszni hagyni, tuti hogy 
van egy olyan desszert, amiben karrierje csúcsára érhet.
Az én epreim egy  adag brownie-ba ugrottak fejest, és
ők is meg én is boldogok voltunk ettől a fúziótól.:)

Elkészítés:
1. Ez az én szokásos brownie receptem, most is a szokásos
módon készül. A csokit a vajjal együtt olvasztom meg a 
mikróban.
2. A cukrot habosra keverem a tojással.
3. A kettőt összeöntöm, hozzáadom a lisztet és a 
darabolt epret,óvatosan összeforgatom,
 majd sütőpapíros tepsibe öntöm, én most 
éppen egy kerekbe, ami 20 cm átmérőjű. Ez egy pici
adag tészta, de ekkorka formában elég vastag lett.
4. A tetejére szórtam még néhány eper szeletet, és 
180 fokos sütőben 20-22 percig sütöttem.

1 megjegyzés: