2014. március 15.

Csokis-fahéjas cupcake

 Nagy napra virradtunk!Sok soron!Egyrészt 1 év után 
végre újra hazalátogattak drága Szofikámék, ami már
önmagában alkalom az ünneplésre, de az, hogy most 
vehették először birtokba az új lakást, amiért hosszú éveket
robotoltak Angliában, ahhoz még a pezsgő is előkerült:)
És természetesen lakásavató cupcake kollekció, amivel 
én járultam hozzá a családi ünnepléshez. Ritka boldog
apropó volt ez a sütésre, és a friss lakástulajdonosok
akkora örömmel fogadták a kis meglepetést, amivel
bearanyozták az egész hetemet ! 

Elkészítés:

1. Minden száraz anyagot egy edénybe teszünk (liszt, cukor, 
sütőpor,szódabikarbóna, kakaópor)
2. Egy kancsóban összekeverjük a nedves anyagokat, 
a forró víz kivételével.
3.Összedolgozzuk a nedvest a szárazakkal.
4. Végül apránként hozzáadagoljuk a forró vizet.
5. Muffin kapszlikba adagoljuk a meglepően híg masszát,
szokás szerint úgy a kapszlik 2/3-áig.
6. 180 fokon 12 percig sütjük a miniket, nekem 2 
teljes tálca, szóval 48 db lett ebből az adagból.

Frosting:

Az én jól bevált 7 perces tojáshabos krémem csücsül most
is a cupcake-ek tetején.

Elkészítés:

1.A fahéj kivételével mindent összekeverek.
2. Gőz fölött kézi mixxerrel 7 percig verem, míg kemény
 habot nem kapok.
3. Ha kicsit hűlt, hozzámixelem a fahéjat, habzsákba töltöm,
és a sütik tetejére nyomom ,én a szokásos kis csúcsos 
formámban. :)

Avatjuk a sütikkel az új kecót :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése