2014. október 11.

Sütőtökös kuglóf

Tombol a sütőtök szerelem! Tegnap órákon át szippantgattam
a mesés illatot,ami sütés közben belengi a lakást, mert
2 adagot is sütöttem. Egyet csak úgy, mézzel meglocsolva,
TV-zéshez nassolni, a másik adagból meg lett ez a csoda!
A zsenális M U F F I N A T O R  segítségével állítottam
össze a receptet, amit még mindig nagyon nagy szeretettel
ajánlok, mert minden hozzávalót kiválaszthatunk, és ezáltal
bármilyen otthon lévő alapanyagból hibátlan receptet
 rakhatunk össze, pillanatok alatt.Nekem most is bejött.:)

Elkészítés:
1. A tojást, olajat,tejfölt, mézet jól összekeverjük
kézi habverővel.
2.Hozzáadjuk a sütőtök pürét, ezzel is jól összedolgozzuk.
3. Most hozzáadunk minden száraz anyagot: lisztet,fűszereket,
sót, sütőport, szódabikarbónát, durvára vágott diót.
4.Lazán beleforgatjuk a folyékony masszába.
5. Kivajazott kuglóf formába öntjük ( az 
enyém 16 cm átmérőjű), és 180 fokon 35-40 percig,
tűpróbáig sütjük.
6. Én egy rumos-vaníliás sodóval öntöttem le,de 
anélkül is nagyon finom, gazdag tésztájú süti.

2 megjegyzés:

  1. Én is elkészítettem, bár ezt azt módosítottam rajta. Köszi a receptet, amúgy isteni lett :) Az én változatomról itt írtam, de belinkeltem az oldaladat is :) http://csipkelany.blogspot.hu/2016/10/recept-sutotokos-kuglof.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, de szuper!!!!!!Köszönöm, hogy kipróbáltad, és a linket is!Csodásak a fotók! :) Üdv: iLDó

      Törlés