2013. március 29.

Citromos-túrós cookie

Szofikám lelkesen süti a Hummingbird könyv receptjeit, 
én meg lelkesen koppintom őket, tekintve,hogy nekem még
nincs meg a könyv!Szofiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii,mikor küldöd????? :)
Ez a citromos cookie egy igazi gyöngyszem!!!!A túrótól 
eszméletlenül puha és lágy a tésztája, még másnap is !Ilyen
szempontból egyedülálló a recept,és szerintem lazán működik
naranccsal is,vagy akármi mással....majd kipróbálom!
Nekünk a barátnős-kávézós-pletyizős délelőtthöz 
tökéletes kiegészítő volt!

Elkészítés:

1. Egy tálba szitáljuk a lisztet, sütőport, sót.
2. Dolgozzuk össze a vajat a cukorral, majd a tojással.
3. Mehet hozzá a túró, a citromlé és a citromhéj.
Jól dolgozzuk össze ( robotgéppel).
4. Végül adjuk hozzá a lisztet és jól dolgozzuk össze ezzel is.
5. Evőkanálnyi halmokat tegyünk a masszából a sütőpapírra.
6. 170 fokon nekem 10 perc alatt megsültek, de figyelni kell,
és ha barnul a széle,akkor már kész is!
7. Meg lehet turbózni egy kis cukormázzal is, ha kihűltek,
csak egy kis citromlével keverjük el a porcukrot,és 
csurgassuk a sütik tetejére.

4 megjegyzés:

  1. Javítsd a receptet, meg KELL turbózni cukormázzal, anélkül nem az igazi :)) Amúgy a reci is írja, hogy meg lehet próbálni más citrussal is, de úgy nem lesz olyan "tangy". Én azért majd lime-mal lehet, hogy kipróbálom, de sztem citrommal mindent visz!!!!

    VálaszTörlés
  2. Te,nekem máz nélkül is remek volt!:)Én meg majd naranccsal akarom letesztelni!

    VálaszTörlés
  3. hű csajok ezt tesztelem holnap barátnőnek ajándékba, bár nálunk kicsit reformosabb de nagyon nagyon finom, szép, el vagyok ragadtatva:) tina

    VálaszTörlés
  4. Köszönjük Tina,és mi is Veled örülünk!!!:)Reméljük a barátnő is fog!!!

    VálaszTörlés