2013. március 24.

Narancsos-csokis cookie

Én nem szoktam sokat vacakolni, ha utamba akad egy jó 
cookie recept, akkor arra rákattanok, és csak variálom
benne az összetevőket!Ami egyszer már bevált, azt vétek 
lenne nem elsütni még egyszer-kétszer....és szó szerint elsütni:D
A csokis-mandulás recept volt most ilyen, azt dolgoztam át,
és lett belőle ez a semmivel sem gyengébb narancsos csoda!


Elkészítés:
1. Szitáljuk az összes száraz alapanyagot egy tálba: 
lisztet,cukrot,sütőport,darabolt csokit.
2. Morzsoljuk bele a vajat,majd öntsük hozzá a külön
 felvert tojást a likőrrel együtt.
3. Gyúrjuk össze a masszát,és ne ijedjünk meg,
mert elég lágy lesz!
4. Fél óra hűtőben pihentetés után, formáljunk belőle 
kis golyókat,és picit ellapítva
helyezzük sütőpapíros tepsibe.Ne túl közel,mert terülnek!
5. 180 fokon 8 perc alatt megsülnek, és pár perc hűlés
után szépen leválnak a papírról.

4 megjegyzés:

  1. nyammmm de durva, holnap vagy ma süssem meg?!:)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem ma is,meg holnap is :)

    VálaszTörlés
  3. az összeset ki fogom próbálni, mert ez szuper finom lett, köszi, tündérsüti rajongó- lány lettem!tina

    VálaszTörlés
  4. Vááááá,de jóóóó,örülök,hogy sikerült!!!! :))))Köszönöm!!!!!

    VálaszTörlés