2014. május 2.

Csokis-epres muffin

Szofikám tegnap rukkolt elő ezzel a muffin-nal, és annyira de
annyira csábítóan nézett ki,hogy alig vártam a reggelt,hogy
kinyisson a zöldséges, és vegyek hozzá pár szem epret!
Az ilyen rusztikus motyókat célszerű hőlégkeveréssel sütni,
én legalábbis azt tapasztalom,hogy jobban feljönnek, jobban
megrepedeznek, levegősebb lesz a tészta.
A recepten meg annyit változtattam,hogy én ettől az angolszász
csészézéstől a falnak megyek, úgyhogy grammosítottam a 
tételeket, nekem így könnyebb!
Kipróbálásra ajánlott történet ez, nem lehet vele 
kudarcot vallani, a csoki és az eper tuti befutó!!!



Elkészítés:
1. Minden száraz anyagot egy tálba teszek, és jól összekeverem.
2. Egy másik edénybe a nedveseket: tojást, olajat, joghurtot.
3. Hozzáöntöm a száraz keveréket, illetve mehet bele a csokicsepp
és az apróra felkockázott eper.
4. Lazán összeforgatom a nedves keverékkel.
5. Muffin kapszlikba adagolom, és előre melegített 200 fokos
sütőbe tolom őket, úgy 20 percre.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon-nagyon szép éett! Alig várom, hogy én is ezzel a szuper kakaóval dolgozzak :))

    VálaszTörlés
  2. Bé Csilla látogatásával egybekötött Cukrászdiszkont túrán lesz beszerezhető :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon-nagyon finom lett!

    > tipp:
    csokicsepp helyett BOCI etcsoki es vanilia aroma helyett vanilias cukor
    > az eredmeny igy is eleg kielegito!

    VálaszTörlés
  4. :) szabad a recepttel kísérletezni !

    VálaszTörlés